Aanmeldformulier junior vriend

Postcode en woonplaats *
E-mail adres *
IBAN rekeningnummer *
Voor- en achternaam van de jongere
Geboortejaar van de jongere *

Jongeren steunen het behoud van de Basiliek Oudenbosch

Om de Basiliek óók voor de toekomst te kunnen blijven behouden, moeten kinderen en jongeren daarbij vroeg betrokken worden. Aan dat draagvlak voor de toekomst, moet nu worden gewerkt.

Geef uw kind, kleinkind, neefje of nichtje een bijzonder cadeau! Maak hem of haar door een eenmalige bijdrage Junior Vriend van de Basiliek.

Om het jaar wordt een bijeenkomst georganiseerd in de Basiliek voor jongeren; u en de door u opgegeven jongere worden daarvoor uitgenodigd. Tijdens de bijeenkomst wordt een korte rondleiding gegeven en een bezoek aan de crypte gebracht. Twee keer per jaar ontvangt u en de jongere per e-mail de speciaal voor jongeren gemaakte “Basiliek Kroniekje”.

Ik maak door het invullen van het aanmeldformulier een jongere in de leeftijdscategorie 13-17 jaar “Junior Vriend van de Basiliek Oudenbosch” tot en met 18 jarige leeftijd; ik geef dit lidmaatschap cadeau en betaal in één keer 30 euro.

Om kosten te besparen en uw geld ten goede te laten komen aan het behoud van de Basiliek Oudenbosch, verloopt alle correspondentie vanuit de Stichting via e-mail. U beëindigt uw machtiging door het sturen van een e-mail of het zenden van een bericht aan de Stichting. Voor het e-mail adres en postadres zie hieronder.
Stichting Behoud Basiliek Oudenbosch, Secretariaat Vrienden, Markt 59, 4731 HN Oudenbosch
Bankrek.: NL79 RABO 0140 7005 28; Contact: vrienden@stichtingbehoudbasiliek.nl